Pablito Bebeği gece sık uyanıp şunu yaptım ve artık uyanmıyor diyenler var mıdır? Deneyimlerinizden faydalanmak isterim. Gece en az 7-8 kez uyanıyor bebeğim, şuan 7 aylık..
Tazeannee13 Pablito merhaba dış döneminde olabilir benimkide 9 aylık 8 aylıkken bir anda gece uykuları kesildi dış doneminde
Zlm Pablito gece beslenmesini kesebilirsiniz bı ağrısı sızısı olmadığına eminseniz içiniz el vermiyosa uykusunda besleyin yine uyaniyosa alışkanlık yapmıştır
Pablito Tazeannee13 evet suan diş döneminde ama 4. Aydan beri böyle hep gece uykuları ne yapacağımı şaşırdım artık
Tazeannee13 Pablito gece uyurken oda sıcaklığına dikkat edin yani sıcak veya soğuk olmasin karnının tok olduğundan emin olun
Pablito Tazeannee13 bu söylediklerinizin hepsini yerine getiriyorum ama yok olmuyor :( sadece emziriyorum mama vermedim hiç. Acaba doymuyor mu diyorum ama boy kilo gelişimi gayet güzel 🤷🏼♀️
Tazeannee13 Pablito gelişimi iyiyse aç oldugu için değildir bende sadece emziriyorum atak döneminde olabilir İnsAllah en kısa zamanda düzene girer
rsenyuz Pablito 7 aylıkmış ek gıdaya geçmediniz mi ? Benimki de 6 aylık aynı durumdayım saat başı uyanıyor uyutmaya çalışırsam ağlıyor ayakta olunca sorun yok
Pablito Deletedmom353647 4. Ayda uyku gerilemesi oluyor onu mu yaşıyorsunuz acaba? Bizim o gerilemeden sonra ne yapsam düzelmedi insallah siz toparlarsınız hemen
Pablito Zlm nasıl keseceğim hiç bilmiyorum o kadar çok ağlıyor ki meme vermeyince krize giriyor resmen :(
Zlm Pablito agliyo diye verirseniz bir daha kesmek istediğinizde daha çok ağlayacaktır biraz dayanın sabredin bırakın ağlasın birkaç gece ağlar su verin mesela çok ağlarsa
Pablito Derinsmommm 7-8 arası uyuyor. Emzirdikten sonra yanına uzanıp pış pış yapıyorum şuanda. Memede uyumamasına özen gösteriyorum 🫠
Rabiacay Pablito bende suracikta bekliyim oglum 10 aylik olucak surekli uyaniyor gece 10u buluyor bile bazen, pskolojikmen coktum :(
Seross10 Rabiacay bebeklerimiz aynı gün doğduğu gibi uykusuzluğu da aynı 😔 tuna da öyle o kadar sık uyanıyor ki beynim error veriyor artık