Selim132402 ben de bu sebepten acillik oldum geçen hafta ateşim 39.4 ü gördü, acilde ilaç vermeyeceklerini. Söylediler, ancak reflor probiyotik kullandım doktorumun tavsiyesi ile ve 1 günde geçti şükür, öneririm danışarak kullanabilirsiniz, ve bol bol muz patates ezmesi ve yoğurdun içine nane atarak tüketin geçmiş olsun