Selim132402 Kızlar dün gece mide krampi ve ishal ile can çekiştim. Midemi üşütmüșüm. Bugün sabah daha çok kötü oldum. Mide krampi arttı, ishal devam ediyor. Halsizlik ve vücut kırgınlığı birde üşüme var. 46 günlük bebeğim daha. Emziriyorum. Ne ilaç alabiliyorum ne bişey. Napabilirim bitkisel olarak. Kramp öyle bir vuruyor ki dayanamıyorummmmm :(((( bebeğimi emzirdiğimde kolumun dermanı kalmıyo. Gazını bile zor çıkartıyorum
sulerl Selim132402 nane limon deneseniz belki iyi gelebilir miğdeniz rahatlar. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin🙏🏼
[silindi] Selim132402 pirinç lapası iyi gelebilir nane limon ve bal iyi gelir bildiklerim bunlar geçmiş olsun
Ayb Selim132402 merhaba viral bir durumya da besin zehirlenmesi olabilir. Mutlaka gaita tahlili verip gerekli tedaviyi görün. Sizin ve bebeğinizin sağlığı için önemli Sevgiler
Selim132402 tuzvelimon hastaneye gidecek halim bile yok. Yatakta öylece yatıyorum yorganla. Eğer daha fazla dayanamazsam acile giderim :(( ağız suyum geldi bi kaç kere. Annem mideni üşütmüșsun dedi. Şimdi süt yapıcı şeyler de yiyemiyorum ishal yüzünden
BeKbra Selim132402 kaybettiğiniz suyu yerine koymanız için bol bol su tüketmelisiniz. Su kaybı da sizi halsiz bırakmıştır. Zaten su süt için gerekli olan bişey. Bana süt için ebem ve doktorum sadece bol su tüket demişti. Mutlaka bişey yemeseniz bile zorla bol su tüketin. Allah acil şifalar versin. 🤲🏻
Ayb Selim132402 gidin mutlaka vücudunuzun doğum sonrası zaten yorgun ve toparlanma aşamasında bir de hastalıkla daha da yıpratmayın kendinizi. Sütünüz etkilenmesin Geçmiş olsun
Balannesi Selim132402 Emzirirken kullanabileceğiniz ilaçlar fazlasıyla mevcut kendinize eziyet etmeyin 🙏🏼 Bebeğiniz için önce sizin iyi olmanız gerekir geçmiş olsun💕
Selim132402 Balannesi sadece bebeğimi düşünüyorum. Eczaneye sormuş eşim hiç bişey içemez demiş :/ benim bildiğim tek parol var anneler için. Oda ne kadar etki yaparsa :/
Ayb Selim132402 bol bol su için zaten durumunuza göre takviye yaparlar size damardan acilde gerekli görürlerse ama kesin zehirlenme mi o önemli. Vakit kaybetmeden gidin Sevgiler
Balannesi Selim132402 o ağrı kesici olarak kullanılıyor. Bende aynı şikayetten gittim düzenli ilaç kullandım 2 güne düzeldi. Emzirirken kullanılan ilaçlar var o yüzden 😊 Dahiliye bölümüne gidin
NekwaSultan Selim132402 besin zehirlenmesi ise cola tavsiye ediyor dr.lar bir yakınım yaşadı. Bir de gaviscon iyi gelebilir sade maden suyu da
eminesbr Selim132402 nane içme canım sütünü etkiler azaltıyor bol bol ıhlamur iç çok iyi geliyor çok geçmiş olsun
Selim132402 eminesbr ayy midem ağzımda zor yemek yedim. İçecek halim yok diye yattım. Allah'tan içmedim :/
ayazasaf Selim132402 ishalin için şeftali ye soğuk olmasın nane limon kaynat inşallah geçer bende öyle oldum annem bunları yaptı
Dumanesma Selim132402 canım benimde mideme kral girdiğinde anında etki gösteren bı ilacım var oda ılık suya bir kaşık tozseker birazcikta karbonat hemn gaz çıkartıp rahatlatıyor mideyi..
Selim132402 Dumanesma direk kaydedeyim. Mutfağa gitmeye halim yok ama eşime söyleyim yapsın. Çok teşekkür ederim