Bentuce25 tiredmom_ evet bende arkama yaslanarak da emziriyorum ama aslında yatarak da öyle güzel rahat ki günün son emzirmesini öyle yapmak güzel aslında ama işte bakıyorum çocuğun burnundan akıyor arada süt
tiredmom_ Bentuce25 Vallahi ben hiç beceremiyorum meme ucunu tutturamıyorum bir iki kere denedim bıraktım
Slmklcsln Bentuce25 evet tazyikli geliyor sütünüz emzirmeye başlamadan manuel bir şekilde sütünüzü sağın 20 cc kadar sorun ortadan kalkar inşallah
2prnses1prens tiredmom_ benm bebeğim tolere edebiliyo durumu ama sürü azaltacak içecekler var deneyebilirsiniz. İlk kızım tayzik yüzünden 10 ay sallaya sallay hoplaya zıplaya zorla emzirdim her emzirmede baya zorluyor
tiredmom_ 2prnses1prens sütüm Zaten yeterince düzgün emmediği için azaldı ama sütüm azalmasına rağmen tazyik devam ediyor Evet aynı sizin gibi hoplaya zıplaya ayakta emziriyorum
2prnses1prens tiredmom_ malesef bu tazyik sadece fazlalıktan olmuyor ☹️ Bn eğer fazlaysa diye demiştim ama yatarak emzirme yada uykuluyken emzirme en etkilisi