Merhaba bir aylık bebeğim gayet güzel emiyordu fakat şu iki üç gündür gazını çıkarmama, memede süt olmasına rağmen emerken bir anda sinirleniyor hızlı hızlı nefes alıp aceleci bir şekilde emmeye çalışıyor memede uzun süre kalmak isteğini geri çevirmiyorum önce güzel bir şekilde emmeye başlıyoruz 5 10 dakika sonrasında birden hızlı hızlı nefes alıp vermeye başlıyor gergin ve kaçıyormuş gibi yaklaşık bir 10 dakika memede kalıyor kızarıyor sinirleniyor en son artık ayakta emzirmeye çalışıyorum neden emzirmeyi bırakmıyorsun diyenler için arandığı ve vermediğim zaman huzursuzlandığı için devam etmek istiyorum devamında memeyi ağzına veriyorum tutmaya çalışıp bu kez ağlamadan dolayı tutamadığı için daha çok sinirleniyor ve daha da kötü ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım sizinde başınıza geldi mi neden yapıyor bunu anlamıyorum süt var gaz deseniz masajla falan elimden geldiğince çıkarttırıyorum ağladıkça artık emzirmeye korkar oldum lütfen yardım edin kolik böyle mi başlıyor ne oluyor