Sukrann_6
Bende nisan ayında yaşadım gebelik zehirlenmesini , ani yüksek tansiyondan dolayı 26 haftalık doğurdum 5 ay hastanedeydik bebeğim 2 defa ameliyat oldu . Doktor banada dedi eğer ikinciyi istersen aynısını yaşarsın diye onun için bir kaç yıl bekle dedi . Bende korkuyorum walla