Sukrann_6 ben hamileligimin son iki haftasinda yasadim. Bebegimin 36.haftada karnimda kilo almasi yavaşladı sonra durdu sonra da kilo verdi. Benim tansiyonum yukseldi cok yuksek degildi ama yine de kontrollu gittik doktorumla. 38 de dogum yaptim mecbur cunku birseyler ters gitmeye baslamisti. 2600 48cm dogdu ama cok şükür kuvezde de durmadı sarılık da olmadi. Benim de tansiyon problemim olmadj doğumdan sonra. Nasip korkma benim cok sağlıklı giden gebeligimde bir anda çıktı. Korkmamak lazim