Aysegularici uyumuyorsa rahat duzenlı verırsınız😅 ben de surunu alınca daha memnun kaldım 5-6 aya kadar kullandım surubunu. Gaz sorunu bıtse de bızımkı kolık aksı bebek o yuzden rhatladım dersem yalan olur. Sadece gaz sorununu aşmıstık. Umarım sızın bebıs benım kız gıbı olmaz🤦🏼Surubu Azar azar arttırın rahatlayana kadar. Ondan sonra aynı kararda devam edersınız🤗bu arada bırakırken de azaltarak bıraktım uyarsa sız de oyle yaparsınız