emremine99 bıo ben de kullandım 3 ya da 5 damlaydı sanırım 2 seneyı gectı, onu kac damla dıyorsa o kadar kullandım dız de yazdıgı mıktarda verın, bagırsakta yararlı bakterılerı cogaltıyor bıogaıa, o yuzden dolapta duruyordu vermeden once cıkartıp kasıga damlatıyordum ısınmasını bekleyıp oyle verıyordum her gun aynı saatte verıyordum onu da🤗