Zeyn0206 bence kapalılık ya da açıklık olarak bakmayın olaya ben 26 yaşındayım 18 yaşında cahillik ve meraktan saçımı boyattım o zamandan beri sürekli boyuyorum sarı çok yıpratıyor daha yeni kurtuldum hamileyken bişey yaptırmadıgim için saçım toparlandı ve kendi rengim geldi beyazlarla beraber uçlarına ışıltı tarzı saçını çok yormayacak farklılıklar yaptırabilirsin hem sen kendini iyi hissedersin kapalı olduğun ixin sadece havasız kalır sarı da yıpratır bu sebeple hafif birşeyler saçını yormayacak şeyler yaptirmani tavsiye ederim nasıl mutlu hissedeceksen 🌸🌸