Zeyn0206 Kapalıyım ama eşime güzel görünmek istiyorum saçım çok uzun ve sık omuz hizamda kestirip ombre yaptırmak istiyorum ama fiyat 1000 TL’den 3000 e kadar çıkabilir dedi eşim istersen yaptır diyor ama bilemedim kapalıyım yaptırmasam mı pahalı geldi bana sizce ne yapmalıyım gereksiz mi kapalıyken saça böyle şeyler yaptırmak
aliaras_2022 Zeyn0206 eşiniz için yaptırın ben de yaptıracağım ama bebeğim, 4 aylık biraz büyümesini bekliyorum
Cookie Zeyn0206 Neden gereksiz olsun ki illa dışardakilerin görmesi gerekmiyor , bende kapalıyım ama yaptırıyorum çokta hoşuma gidiyor
peanutbutter Zeyn0206 açık ya da kapalı olmanızın önemi yok ki. İnsan zaten kendisi için yapıyor böyle şeyleri en başta. Eşinize de güzel görünmek hoşunuza gider ki bu da yine kendinize yatırım olur. İnsanın kendine yaptığı güzellik en güzeli. Eğer çok zorlamayacaksa yaptırın. Ya da elinizden geliyorsa kendinizin yapın aslında ombre yapmak sanıldığı gibi zor değil.
Deletedmom_23 Zeyn0206 Hiçbir kadın çevresi için yaptırmıyor saçını, bakımını. Hepsi kendi için yapıyor bunu. Dolayısıyla bakım yaptırmanın gereksizi ya da açığı kapalısı olmaz. İyi fiyat vermişler.
Zeyn0206 Cookie haklısınız zaten ikinci bebekten sonra çok yıprandım toparlanmak istiyorum yaptırmaya karar verdim
Zeyn0206 peanutbutter yapabileceğimi sanmıyorum saçım çok sık bir kere boyamaya kalktım olmadı maalesef dahada evde yapmıyorum
Zeyn0206 Deletedmom_23 haklısınız ben kendim için bir şeyler yapmayı bıraktım son bir yıldır ve Pazartesi yaptıracağım yeniden toplarlamam lazım
guno Yaptırabilirsiniz yani kapalı olmanızla alakası yok bu durumun ama başka yerden de fiyat alın derim. Benim saçlarım omuz hizamdayken ombre gibi bir şey yaptırdım, önce açıcı, sonra boya. 800 tl verdim, Ankara’da, 4 ay önce.
Eternity Zeyn0206 Önce kendiniz için yaptırabilirsiniz bence dışardakilerin görmesine gerek yok. Kapalı arkadaşım mor mavi bile yapardı 🤗 Ben 1 seneyi geçti balyaj kullanıyorum ancak çok yıpratıyor saçı özellikle boya var ise… Ve çok bakım istiyor kapalı da olsanız çok çok iyi bakmanız gerekir. Kuaförden çıktığım an mükemmeldi, eve gittim duşa girdim dünyam başıma yıkıldı. Bir kaç günde bakım ile toparladım ancak 1 ay kadar ıslak tarayamadım. Şuan bana biraz turunculaşmıç geliyor mesela cila çok istiyor. Saçınızın uzunluğuna göre değişir, ben 1200-1300 küsür vermiştim 2021 eylülde 🫠
Zeyn0206 Eternity çok güzel olmuş saçlarınız öyle çok haklısınız ben saçlarımı boyatıyorum kapalı da olsam da evde giyinmeme özen gösteririm ikinci bebekten sonra hiçbir şeye hevesim kalamadı psikolojik olarak yoruldum aslında saçlarımdan başlayarak toparlayacağım inşallah
Zeyn0206 Crcs hevesliyim aslında ama işte yok çocuklara mı harcasam falan diye düşündüm eşim aslında parayı hiç düşünmez ben tam tersine biraz tutumluyum ama kendime tutumlu olduğumu farkettim bunu bırakmam lazım
Helen4444 Zeyn0206 eşinizde yaptırın demiş. Bence yaptırım. Acıyıp yapmayınca kıymet bilmiyolar valla
Gzmcyln Zeyn0206 kapalıyım ama yaptırıyorum kendimi öyle daha çok beğeniyorum evde açık sonuçta saçım aynaya bakınca da mutlu oluyorum
Laden Zeyn0206 bende tesettürlüyüm bayılırım saçımı boyamaya. Ombrede yaptırdım. İnsan kendini çok iyi hissediyor. Bence yaptırın🌺
Slmnese Önümüzdeki hafta bende gideceğim bakalım 2500 dedi fiyat için üstüne bir de keratin bakımı yaptıracağım o da 400. İstiyoranız yaptırabilirsiniz tabi. Bana ilk para fazla geldi çünkü en son 3 sene önce yaptırmıştım ama sonra en basit marka ayakkabıyı bile 1.500’dan aşağı alamadığımız için yaptır geçsin dedim.