BBK erken gebelik riskiniz yoksa emzirmenizde bir sakınca yok. Tandem annelerini araştırın lütfen. Hamilelikte de emzirebilirsiniz ve sonrasında iki bebeğinizi de emzirebilirsiniz. Yalnız 16. Haftadan sonra sütünüzün tadı biraz değişebilir, bebeğinizde ishal ve kusma görülebilir. Alışması 1-2 haftayı bulur dert etmeyin, zehirlenir diyenlere kulak asmayın. Büyüğünüz iki kere kolostrum alacağı için çok ama çok sağlıklı olacak 💪 sağlıkla büyütün bebeklerinizi 🌸