BBK Hepinize iyi günler diliyorum. 4 aylik evladim var ve tekrar 9haftalik hamileyim evladima. Doktorum emzirme dedi ama her doktor farkli seyler söylüyor ja tecrübesi olanlar sizinkiler neler dedi devam emzirmemde sakinca olur mu? Hepinize tesekkürler
Zeyyy BBK Bende böyle bi post açtım kızım 15 aylık 8 haftalık hamileyim doktor emzirme artık büyümüş dedi bende en azından bi süre daha emsin istiyorum arkadaşlar hep emziriyomus doktorlar farkl i şeyler soyluyo sen en azından 6 ay dolana kadar emzirsen ben devam edeceğim bi süre daha karnımdaki bebeğe bi şey olmaz olsa doktorlar soylerdi herhalde internette falan da hep emziğin diyolar.
Deletedmom109 BBK tecrübem yok ama İnstagram da hamilelik boyunca diğer çocuğunu emziren hatta doğduktan sonra beraber emziren bi anneye denk gelmiştim.
AlyaMerveMina BBK şöyle diyim kuzenm 5 aylıkken hamıle kaldı doktoru iyi doktordan emzır demişti o zaten kendı bırakcak karnındaki 6 ay olana kdr emzir demişti gercekten oburu kendı bıraktı bebek kendı istegıyle ıcmek ıstemedı acıyormus tadı galıba
Janss BBK Erken doğum riski olabiliyor meme uçları uyarıldığı için . Başka bir doktor önerisi daha alıp ona göre devam edip etmeyeceğinize karar verin bence 😌 Hayırlı olsun bu arada 🦋
BBK Zeyyy aynen ben de devam etmek isiyorum emzirmeye. Cok sagolun desteginiz icin. Mevlam evlatlarimizi korusun. Sonucta her ikisinide düsünüoz ama istee
BBK Janss evet evet dediginiz gibi iki Üc doktora sormayi düsünüyorum artik nasibimiz neyse bakalim cok cok tesekkür ederim sagolun🥰
nurervaras BBK merak ettiğim birşey var adet gördünüz mü hiç yani görmediyseniz nasıl anladınız hamile olduğunuzu 🤗
BBK nurervaras gördüm adet o beni yaniltti adet gördügüme güvendim ama maalesef. Istifra edince anladim normalde hic istifra eden biri degilim hastaliklarda fln öylelikle anladim
nurervaras BBK merak ettiğim birşey var adet gördünüz mü hiç yani görmediyseniz nasıl anladınız hamile olduğunuzu 🤗
nurervaras BBK merak ettiğim birşey var adet gördünüz mü hiç yani görmediyseniz nasıl anladınız hamile olduğunuzu 🤗
nurervaras BBK merak ettiğim birşey var adet gördünüz mü hiç yani görmediyseniz nasıl anladınız hamile olduğunuzu 🤗
BBK Ndoruk evet korunuyorduk ama iste nasib. Allah gönlünze göre versin. Geciktiyse süpheleriniz varsa test yapin hemen
Seraap27 BBK hayirli olsun canim ayni ben 4 aylikken hamile kaldim simdi kizim 9 aylik bende 5 aylik hamileyim
BBK Seraap27 size de hayirli olsun allah yardimcimiz olsun zor olur. Nasil hissettiniz ilk anladiginzda, istiyor muydunuz😩☺️
Bahbukmus BBK sezeryan mi normal mi doğum yapmıştınız benim çocuğum 4.2 günlük bende korkuyorum hamilelikten çünki sezeryanla doğum yaptim
BBK Bahbukmus ben normal dogum yapmistim ona ragmen doktorum biraz kizdi daha cok erken diye ama olan oldu artik. Sezeryanla ilgili hic bi bilgim yok. Insallah korktugunuz basiniza gelmez tamamen iyi hissetmeden kendinizi
Bahbukmus Kizlar benim 4.2 günlük bebeyim var tekrar hamile olabilirim sezeryan oldum sizce bi 0zarari olur mu
Seraap27 BBK yok kuzu korunuyodum ama cok sevinmistim yinede esimde öyle baska da istemiyoruz zaten :) Bahbukmus ben varim sezeryanla dogum yaptim 4 ay sonra hamile kaldim
Balkizannesi BBK instagramdan takip ettiğim bir çocuk doktoru var bir videosunda yeni doğum yapmış bir kadın var bebeğiyle gelen doğumuna yaklaşık iki hafta kala öğrenmiş hamile olduğunu ve ilk bebeğini emzirmiş haliyle doğumdan sonra da tandem dedikleri yöntemle her iki bebeğini emzirmiş bu bir mucize hiç bir zararı yokmuş ayrıca her iki bebeğe de ben asla bırakmazdım yerinizde olsa kızım bıraktı çünkü beni 😔
BBK Balkizannesi cok istiyorum devam emzirmek ben de ama cok korkuttu doktor beni bugün hem kizima hem karnimdakine hem de kendime cok zarari olurmus😔 gittigi yere kadar devam edecegim bakalim