Benim bebeğimde 1 ay 26 günlük aynı şekilde ellerini emiyo günde 5 çişli bez atıyoruz ama kaka yapmıyor eskisi gibi kabız mı die düşünüyorum ama öyle rahatsız da değil ıkınma falan olmuyor gece de gündüzde uyuyor düzenli olarak sizlerinde kaka sıklığı azaldı mı kızlar 🤷🏻♀️