beyzanrdll gazı olduğu için gazını mutlaka çıkarıp uyutun sonra bölünmeyecektir uykusu , benim de öyleydi hala öyle ellerini emme her bebekte oluyor gerçi ama gaz durumundan dolayı emme refleksi harekete geçiyor yani gaz sancısı onları en güvende hissettikleri emme durumuna yönlendiriyor 5,10 dk arası dik tutun sırtını sıvazlayın bir daha uyumaz diye de düşünmeyin daha rahat uyuyacaktır.. gün içinde de ellerini ağzına götürüyorsa bu keşif içindir her bebekte olduğu gibi ..