Benim kızımda da iki yaş sonrası şaşılık oldu malesef, gözlük kullanmaya başladık ama sonraki süreçte gözlükle de kayma olunca ameliyat oldu.Doktorumuz Birsen Gökyiğit şaşılık ta türkiye de sayılı isimlerden, şehir dışından da gelen çok hastası var bir araştırın derim. Özellikle ameliyat gerekirse. Çok geçmiş olsun.