Kubrasolmmaz sizi çok anlıyorum ben bunu üzüntüsunden Vertigo oldum.Şöyle anlatayım 1.5 yaşında içe kayiyordu sağ gözu 2 ay sonra diger gozu iceriye kaymaya başladı Dunya goze gittik buyuk numara yazdı ve ginderdi bu gozugu oglum takmadı cunku kendi goz numarası değilmiş işlerini duzgun yapamıyolar sadece ismi var o hastanenin.Sonra taşınma kararı aldık baska eve tasinyordum evin sahibi Goz vakfi bayrampaşanin yonetim uyesiymiş o kadar şanslıydık ki oglumu gorunce çok geç kalmışsiniz 2.5 yaşinda ise daha kolay olacak amelyat dedi.Arkamzda durdu ve ben o amelyat olacak diye 1 ay kendimi yedim bitirdim.Amelyat oldu ailecek gittik bekledik 45 dk da cikti iki gozu de kapatip verdi iki gozunude amelyat etmiş Tek goz kaysa bile 2 gozu amelyat edecekmis cunku damarlar tek oldugu icin.amelyattan 7 gun sonra iki banti da cikarttik hastaneye gidip gozleri 10 gun kadar kizarik kaldı gozluk takmaya basladı.En iyi gozlukten aldım kırılmayan camdan da çizilmeyeninden ve aradan 6 ay geçti 3 aylık goz kapama suresi verdi yine doktor.Yakindan tv tablet telefon izlemeyecek.4 gun sol goz 1 gun 1sag goz yani her gun şimdi kapatyorum açicam dedigi zaman Lolipop alyorum disari ckartyorm yaprak topluyor yada kedi sevyor alscers yapyorz yuruyorz yani 2 saat her gun dsardayz.Çok zor ama en kotusu bu olsun diyorum