Oglum şuan 1,5 yaşında 3 ay kabızla
ugraştım naptıysam geçmedi doktora gittik probiyotik yazdı dulcosoft yazdı ekmegi kestim hiç birşe degişmedi . En sonunda bir eczaneci tavsiyesiyle toz halince probiyotik aldım veerdigin an yaptı hatta ishal oldu . Tozu hoşafa katıp veriyorum şuan ve sabah kavaltiya yogurt veriyorum azar azar ve ıspanak gunde 2 kez yediriyorum şukur 1 haftadır iyi . Normalde 2-3 gunde bir yapardı artık her gun yapmaya başladı 🙏🏼 Ispanakta çokta işimize yaradı hemen çıkartıyor