Ben de 64 le hamile kaldım. 74 ile doğum yaptım. Lohusalık bitince 64 e geri düştüm. İstikrarlı şekilde aynı kilodayım emziriyorum da. Göbek gitmedi daha korse de kullanıyorum. Spora başliycam geçen bir iki mekik çektim karnımın içi acıdı bıraktım daha zamanı var sanırım spor için. Ama emzirince deli gibi acikiyorum tatlı hamur işi canım istiyor 😂. 58 olmak istiyorum ama nerde napicam bilmiyorum