gulsumaltun Bence bunun sezeryanle alakasi yok. . Ben de sezeryani Dogum yaptim. 2. Ayda gobegim kalmamisti Hatta hamile kalmadan onceki kilomdan bile asagi dustum emzirdigim icin sanirim. Bu sebeple Yani emzirdigim icin cok fazla yemek tukettim. Abartmiyorum 3 kisilik yemek yiyordum. Kizim 10 aylik. 2 kisilik yemek yemege basladim 😄😄insallah normale donerim. He gobegim olmuyor mu oluyor tabi. Cunku irretable barsak sendromum var. Bekarkende yilin 6 ayi hep gobekliydim 🙁 strese bagli maalesef. O yuzden dert etmeyin… kendinizi, bedeninizi bu sekilde sevin..