1morportakal Minikkkuss Siz bilirsiniz tabii ki ama içimden hiç gelmiyor tekrar karaca almak elim gitmiyor yani 🥲
1morportakal izmirlokma Granit tencere setinden sonra döküm tencere de almayı planlıyordum ayrıyeten fırına da girmesi açısından bir de döküm bi tencerem de olsun istiyorum
izmirlokma 1morportakal bu dedigim urunu bir arastirabilirsiniz emsan karacadan cok daha kaliteli bence
Gly_87 1morportakal jumbo degil benimki korkmaz marka celik tencerelerm,sahan setim,kucuk tencerelerm acayip memnunum tavsiye ederim
Gly_87 1morportakal benim kafamin gidikligi peki 🤣🤣 siz granit sormussunuz ben celik tenceremi soylemisim pardon yaa 😎
Aybuke90 1morportakal 5 yıl olacak oms marka kullanıyorum. Çok memnunum küre set diye geçiyor. Ben memnun olunca kardeşim de aldı güveç şeklinde olandan evlenirken onun da iki yıl oldu gayet memnun ağır biraz tek sorun o olabilir.
Aybuke90 1morportakal döküm granit diye geçiyor. Ben de mağazadaki satıcının önerisi ile almıştım. Makinaya da atıyorum soyulma çizilme olmadı
Hilerrr 1morportakal ya canım benim de Karaca 1 yıl olmadı bile alalı demir kaşık çatal hiç kullanmadim tahta ve silikon kullandım tavam yapıştırmaya başladı çizikleri var neden ya 😔