Parody benim oğlumda başlayalı 2 ay oldu kreşe ilk el ağız hastalığı oldu o bitti 1 hafta geçmeden grip oldu ömrümüzden ömür gitti diyebilirim hastanelerden çıkamadık birtürlü kreşin etkisi çok büyük fakat şuan olmasa ilerde elbet okula gidecek yine kalabalık ortama girip hasta olacak diyorum ve kendimi hafifletmeye çalışıyorum bu konuda ben şuan birkaç ürünle destekliyorum bağışıklığını her sabah aç karnına babybomb + möllers balık yağı + ocean dvit veriyorum . Öksürük bizdede devam ediyor şuan 35 aylığız tam