Bu çok normal .herkesin yaşadığı bir durum maalesef..küçük oğlum daha evde benimle..ücretsiz izindeyim ama biliyorum ki seneye kreşe verdiğimde biz de aynı şeyleri yaşayacağız 😩 büyük oglumdan biliyorum bir hafta hasta olurdu antibiyotik kullaqnirdik bir hafta iyi olurdu..öbür hafta yine aynı 😩
Kalabalık ortama ilk defa girdikleri için ve asıl önemlisi bagisikliklari gelişmediği için böyle