Tubaucak test/tahlil/ayrıntılı muayene yapmadan antibiyotiği veren doktora da ayıp yani. Elbet hakaret etmeyelim ama onlar da işini layıkıyla yapsın. Ne zaman mecbur kalıp hastaneye gitsin uzaktan bakıp antibiyotik verdiler. İçime sinmeyip özelde tahlil yaptırınca da her seferinde gereksiz yere yazıldığı çıktı ortaya.
Post sahibi maddi durumunuz müsaitse özele götürün. Ne hikmetse devlette uzaktan bakan doktorkar, özelde mis gibi ilgileniyorlar.