Kızlar merhaba lütfen yardımcı olun
Kızım 4 gündür ateşleniyor sürekli 2 defa hastaneye götürdüm ikisinde de ateş düşürücü ve antibiyotik kullan diyip gönderdiler delirmek üzereyim evet kullanıyorum bi süre iyi ama tekrar yükseliyor kullanabileceğim başka yol var mı acaba