bsrt alez+çarşaf üstüne 1 kat daha koruyucu+çarşaf sermenizi tavsiye ederim. Gece yatağı ıslatma durumu olursa üst kattakileri çıkarıp tekrar yatağı kullanabilirsiniz, diğer türlü çarşaf serme işi olacak. İlk gece ve bence henüz bezi bırakma fikrine alışmadı, normal, siz sabaha karşı yine kaldırın isterseniz ama dediğim gibi kaldırsanız bile lazımlığa yapmayıp hemen arkasından yatağa yapabilir