lalbg ben de uyumaz korkusuyla ilk 1 hafta geceleri bezledim, sonra bezi çıkardım ama uyandırmadım😅 tam 4 ay oldu bezi bırakalı, son 1 aydır kızımı uyuttuktan 2 saat sonra ben yatmadan hemen önce kızımı karanlık odasında kaldırıp lazımlığa oturtuyorum, inan gözlerini açmıyor bile, sarılıyorum o da başını omzuma koyup yarı uyur vaziyette çişini yapıyor :) hemen silip hızlıca giydiriyorum, kucağımda biraz sallayıp ben de çiş yapayım diyerek yatağına yatırıyorum😁 sonrasında ekstra bir ses olmazsa uyanmıyor. Önceki 3 ay haftada 3 kere yatağını ıslatıp gecenin bir yarısı duşa girip yıkanıp uykusu açılınca, ben uyandırayım da en azından duş alma olmasın, uyumazsa böyle uyumasın diyor insan😅