ozgeozge- merhaba çok geçmiş olsun, sizinki farklı yansımış ancak bende doğumdan sonra psikolojik problemler yaşamaya başladım bu yaşıma kadar hiç böyle duygular hissetmemiştim ölüm korkusu oluşmaya başladı ölüm gibide değil bilmiyorum sürekli bi korku halindeyim hastalıklardan korkuyorum, sanki nasıl yaşacağımı unutmuş gibi oluyorum değişik duygular, doğumdan sonra kaç defa ateşlenip acile gittim cok agır bir korona atlattım, sonra belim tutuldu sonra besin zehirlenmesi yaşadım bu sürede cok kilo kaybettim bütün doğum kilolarımı bu sürede kusarak ağzıma lokma alamayacak hale geldim ve cok hızlı kilo kaybettim , bu yaşıma kadar olmadığım kadar hastalık yaşadım ve sonunda anksiyete olduğunu eşim fark ettirdi. Yanımda biri ateşlense hastalansa hemen panikliyorum midem bulanıyor beni de ateş basıyor. Şu sıralar karşıma cıkıyor doğumdan sonra psikolojisi bozulanlar, bedenen ve ruhen toparlanamayanların hikayelerini okuyorum. Sanırım bu bir süreç en azından kendimi öyle rahatlatıyorum. Sizinde yazınızı görünce dert desteği olayım dedim