Resmen alışkanlık olmuş gibi. Ya bır kaç kşam 9.30 da uyutmayin hatta gece 3-5 neyse artık dursun durabildigi kadar. Mesela gece 3 te uyudu diyelim sabah en geç 8 de kaldırın. İşte sonra öğle uykusu. Yine bu düzende 2-3 akşam gidin bence. İyice yorulsun uykusuzliktan. Sonra eski rutine dönün yani akşam 21.30 gibi uyutmaya. Bakalım o zaman değişen bir şey olacak mı. Yani böyle bı deneseniz olmaz mı. Zaten gece uyumuyomus yani sizin için değişen bir şey olmaz bence.