Okurken bile üzüldüm, benim gibi hatta daha beterleri varmıs diye söylendim eşime, allah yardımcın olsun bacım. Ben tuvalete aksam eşim işten gelince gidebiliyorum , oğlum 19 aylık. 2 aydan sonra başladı hareketliliği , 9 aylıkken yürüdü gerisini sen düşün. 3 kişi bir çocuga bakamıyoruz ( annem babam ben) çocuk hiperaktif falan değil yanlıs olmasın. Ama asla durmuyor. Güncelleme geliyor bazen senin gibi geceleri oturuyoruz. Bir gün insallah rahata kavusursun . Eşinden yardım iste güzel bir uyku çek lütfen 😔