Meovvmeovv Hayriyeasel modelini hatırlamıyorum ki tabağın altında felan yazar mı modeli? Bebe sallıyorum kalkıp bakamıyorum şimdi 🤤
Meovvmeovv Hep_mi_uykusuz anam onlar daha pahalı ya bi bakır tava sordum 300 tl dedi küçük tavaya geri kaçtım 😂😂
Hep_mi_uykusuz Meovvmeovv Cidden ya tencere de pisirir kapaginda yeriz dicem de tencereler de cok pahali yemeklik malzeme de pahali yeminle karin tokluguna yasiyoruz hayati 😬 Bugun 2 sut 1 kek 3 cikolat aldim 80 tl kiz nihh didim kasiyere🤣
Meovvmeovv Hep_mi_uykusuz vallahi o konuda yerden göğe kadar haklısın karın tokluğuna yaşıyoruz valla market indirimi kovalamaktan yoruldum e tabi tabakda gidince içime taş gibi oturdu 😂
2-prensannesi Deletedmom_32 ücret karşılığında yenisini alabilirsin eşimin yeğeni öyle yaptı 150 TL almışlardı ondan şuan ne kadar bilmiyorum
2-prensannesi Meovvmeovv onu bilmiyorum aldığın yer ile görüşmen lazım o dediğin fiyat elektrikli çaycının cam üstü içindi