Damlaaaak siz tüm sebzeleri 3 gün kuralında günde 2 kere mi verdiniz hem öğleden önce hem öğleden sonra doğru mu anladım ?o şekilde yediyse baya tüketmiştir zaten ben çok yediremedim yiyemedi en fazla bir çay kaşığı tüketti 3 gün boyunca
Çok enteresan bal kabağı yedikten sonra zaten komple kakasından çıkardı zeytinyağı ve ıncıa pişik kremi sürdüm yeni yeni geçmeye başladı
Sadece bez bölgesinde pişik oldu vücudunun başka yerlerinde bir şey yoktu acaba kabak asitli mi idrar ve kaka da asitli şekilde çıktıysa o yüzden de pişik yapmış olabilir ama çok asitli de olacağını sanmıyorum normal kabak verseydim de aynısı olur muydu acaba bal kabağıyla normal kabak değişir mi ki ?