Damlaaaak
Canım biz 6,5 ayligiz şuanda ben 5 aylıkken basladim ek gıdaya hep 3 gün kuralı ile tadimlar yaptım sonra birbiriyle karıştırıp sebze çorbası yapıyorum mesala yeşil biber denememistik bu gün sebze corbama yeşil biber koydum 3 gün boyunca yeşil biberi denicem sabah yumurta sarısı labne peyniri veriyorum bazen avakado ekliyorum denediklerimden koyuyorum öğlen meyveli yoğurt veriyorum yarım çay bardağı kadar elma armut muz siyah erik isteğine bağlı ister tek tek koy ister hepsinden koy ikindin gibi de sebze çorbası veriyorum