1234560 Slmklcsln Kızımda eşimi aşı için ikna edemedim. Kızım 9 aylıkken rota virüsü oldu. Ondan da bana geçti. Oğlumda yaptırdık o virüs olmadı
Birdunyabircennetannesi Slmklcsln Yaptırmadım ve 8 aylıkken rotavirus oldu kafamı duvarlara vurdum neden yaptırmadım diye. Berbat bir hastalık zaten ölümcül ishal olarak geçiyor baya da zorluyor yani. Aslında bilseydim yaptırırdım zamanı geçmişti bana da kimse söylemedi o aralar sarilikla uğraşıyorduk zaten
Elifim_benim Birdunyabircennetannesi bende aynı durumdayım gittiğimiz doktor bilgilendirmedi sağlık ocağındaki ebede birşey söylemedi forumdan öğrendim ama geç oldu, yeni 4 aylık olduk. İlla 3 aylıkken mi olması gerekiyor?
kuzeyanne_ Olimbonii ilk doz 15 haftalik zamani gecmeden olmali ikinci dozuna ilk dozdan tam 2 ay sonra yapilmasi gerekiyor
Fatmaeyll Slmklcsln 2 doz yaptırdım hiç bi yan etkisi olmadı arkadaşım yaptırmadı 10 gün hastanede yattık çocuklar kusma ishal aşırı sıvı kaybından ama yaptıran da kapabiliyor tabi ablamda yaptırdı ama çocukları kaptı 3 gün hasta ede yattılar yaptıran daha hafif atlatıyor tabi aşısız hastalanan çocuklar çok kötü oluyor yani çocuğumu öyle görüp çaresiz kalmaktansa bin lere olsa yine yaptırırım
Nezonezo Slmklcsln Bız yaptrdık ıkı doz asıda bıle benım kızım bır hafta ıshal oldu Allah korusun hıc yaptrmasaydım daha agır gecırırdı hrlde ben yapılması taraftarıyım arkadasımın kızı ıkı hafta hastanede yattım bunun ıcın ve cocuk aşırı zayfladı cok kotu oldu o yaptrmadı ben yaptrdım yaptrmanızıda tavsıye edrm ıkıncı dozda hıcbırsey olmadı
aliaras_2022 Slmklcsln ben yaptırdım perşembe 2.Dozumuzu olacağız 4 aylık bebeğim menenjit aşısınada 3 aylıkken başladık
RobinScherbatsky Slmklcsln aşıyı yaptırmamanın zararı: arkadaşımın 4 yaşındaki kızının böbrek fonksiyonlarının bitip yoğun bakımda entübe edilmesi
Suleoner Slmklcsln biz yaptırdık doktorumuz ishal gelişebilir dedi ama bi sorun yaşamadık ama süt alerjisi şüphemiz vardı rota aşısını bu yüzden en az yan etki rotateq asisinda olur rotateq yapalim dedi 2 dozu kaldi
Brcnnnnn Suleoner Bizimde süt alerjı şüphemız vardı kakada kan oluyordu ilk dozu yaptırdık 2. Dozu önermedi kakada kan olduğu için doktorumuz
Ardennnnn Suleoner o zaman bi anlam ifade etmiyor tek doz yapılmamış gibisiniz yani geçmiş olsun tek doz aşı olmuyor çünkü
Suleoner Brcnnnnn bende istememiştim ama bi yandanda rotavirusten korkuyodum hemsireyim serviste yatan çocuk hastaların çoğu rotadan yatardı çok zor çok inatçı ateş çok inatçı ishal zor bi hastalık benim doktorum arastirabilirsin rotateq en az yan etki gösteren aşı demişti rotarixe göre. Bi iki makaledede öyle okumuştum istersen sende araştır çünkü rota zor bi hastalık ve bildiğim kadarıyla anafilaktik düzeydekilere yapılmıyor
Birdunyabircennetannesi Elifim_benim İlk doz 2 aylıkken biliyorum. Evet geçince yapılmıyor diye biliyorum
Redeva İlk dozunu 3. Ayda yaptırdık 5. Ayı bekliyoruz şimdi. 3 ve 5. Aylarda başka aşı olmadığı için o şekilde önerdi sağlık ocağı. Ayrıca biz alırken 2 dozu birden aldık eczaneden. Fiyatlar sürekli güncelleniyor dolapta saklayabilirsiniz dedi eczacı.
mugee91 tarcinnn benim oğlumda 3. Ayında rota aşısı oldu 2.5 haftadır hala kakasında problem yaşıyoruz kabız değil fitil kullandığımda cıvık ama yapmıyor ıkınma çok var yapmıyor rota aşısından sonra oldu kaç günde geçti acaba sizin