Slmklcsln Kızlar selam oğlum 3 aylık oldu yarın kontrolü var rota virüsü aşısı yaptıran yaptırmayan faydası zararı yan etkisi bilgilendirme yapabilir misiniz
okuyor Slmklcsln yaptırdım 1 gün ishal dışında bir yan etkisi olmadı. Arkadaşım yaptırmadı cocuklari rota kaptı 3 gün hastanede yattılar.
Olimbonii Slmklcsln ne kadar fiyatlari acaba yaa merak ediyorum bende surada beklim belki bi bilen olur fiyatını
Asdfggsa Slmklcsln yaptırdım, bir sıkıntı yaşamadım. Rotanın çok yaygın olduğu dönemlerde içim rahat oluyor. Kapsa bile ağır geçirmeyeceği için
kuzeyanne_ Olimbonii canim 2 doz olan rota asisida var 3 doz olanda.Benim.doktorum 2 doz olani önerdi tek dozun fiyati 750 tl almistim ilk dozu ikinci dozunuda 780 aldim.Malum ilac fiyatlsri surekli degisiyro
birminikbebekannesi Slmklcsln yaptırdım 3 ve 5.aylarda bi yan etkisi olmadı zaten ağızdan damla bence yaptırılmalı yoksa salgın hastalıklar ağır atlatılıyor
ervakusunannesi Slmklcsln yaptırdık biz bu ay, Rotarix adı. İshal ateş yapabilir dedi doktorumuz ama olmadı hiç bi şey. Bence yaptırılmalı 👍
Sfkakcy Slmklcsln ben de yaptım. Kesinlikle yaptırın. Hastalık çok kötü. Haftalarca hastanede yatan yavrular oluyor. Yan etki yapmadı bizde. Ebe kendim yaptım. Doktorumuz yazdı. Alıp yaptım.
minikkusuuummm- Slmklcsln toplamda 2 doz yaptırmıştım. Hiç bir yan etki yasamadı kızım. Zaten agızdan oldugu için agrı gibi bir şey de olmuyor ayakta kolda vs. Mutlaka yaptırılması gerektigini düsünüyorum.
birtatlivera Slmklcsln 3. Ayda ilk dozu, 5. Ayda (geçen hafta) 2. Dozu yaptırdım. Yan etki yoktu. Sadece ilk uykusunu uzun ve derin uyudu yorgun insanlar gibi. Umarım koruyucu olur, tüm çocuklar iyi olsun. 🌸
Feyza-- Slmklcsln biz 3 doz yaptırdık herhangi bir yan etkisi olmadı. Biraz pahalı ama bence yapılması gerekli. Rotavirus çok sıkıntılı bir hastalık çünkü
mugee91 tarcinnn benim oğlumda 3. Ayında rota aşısı oldu 2.5 haftadır hala kakasında problem yaşıyoruz kabız değil fitil kullandığımda cıvık ama yapmıyor ıkınma çok var yapmıyor rota aşısından sonra oldu kaç günde geçti acaba sizin
Olimbonii kuzeyanne_ belli bir ayi varmı peki illa şu aylarda olmask gerekiyor diye bende bebegime yaptırırım diye soruyorum
kuzeyanne_ Olimbonii ilk doz 15 haftalik zamani gecmeden olmali ikinci dozuna ilk dozdan tam 2 ay sonra yapilmasi gerekiyor