MFOM123 bizdede kalca gelişim geriliği oldu 45 günlükken baktırdık cift bez care olmadı frajka yastıgı die ortapedik bi alet var ondan taktık 1 ay gece gündüz düzeldi dedi sonra tekrar gittigimde eşit degil sag taraf arkadan geliyo dedi ben 15 20 gğn daha taktım en son gittigimde aksama, filan olmaz ama 25li 30 lu yaslarda erkeb kalca kreclemesi veya normal tuwalete oturamaz dedi ama olmayabilrde deei doktor şimdi napacam bilmiyom 10 aylık olduk tekrar baska doktora götürsem 25 yasınımı bekleyelim diycek bilmiyom bu süreç zor bi sürec aam, Allah beterinden saklasın amin