MFOM123 60ın üstü normal sayılıyor ama başka yerde daha çektirin mümkünss devlette. Biz özelde çektirdik daha kalça oturmamış önümüzdeki ay gelin ama endişelencek bir şey yok dediler biz 2 gün sonra devlete gittik gayet iyi dendi diğer sonuçları söyledim alakası yok dedi