Eylul05 eee bir zamanlar kuş gribi vardı tavuk şimdi de yemeyelim kuş gribi olursak yeniden hortlarsa🤷🏻♀️ zamanında birisi inek yedi kızamık çıktı biliyor musunuz gerçekten kızamık bu şekilde çıkmış. Yani en iyisi vegan beslenelim diyecem ama orda da zehirli ıspanak işi var😁 sözün özü hastalıkların birçok bulaşma ihtimali var. Yıllardır yüzyıllardır insanlar hayvanlarla besleniyor virüsler çıkmasın diye beslenmemek değil aşı ya da ilaçlara güvenmek lazım