Masalmavi1 şimdi bunu sormak için gitmiştim foruma 😂 1 yıl oldu 2.doğumumu yapalı ama bir türlü geçmedi. Mesela 1 haftadır aşırı hastayım ve öksürük krizlerine giriyorum haliyle idrarımı tutamıyorum kaçıyor🤦🏻♀️ o kadar rahatsız ediyor ki kendimden tiksindim. Kadın doğuma randevu aldım bakalım ne diyecek