Merhabalar, doğum yapalı yaklaşık 6 ay oluyor. Hamileyken başladı aslında bu sıkıntı çok sık idrara çıkmaya başlamıştım yarım saatte bir fln. Doğumdan sonra geçer diye düşünmüştüm öyle olmadı. Hem çok sık gidiyorum hemde öksürünce hapsirinca kaçırıyorum. Dışarıya çıkmadan önce 2 kere gidiyorum, lavobosuz yerlere gitmeye çekinir hale geldim. Uzun yolculukları söylemiyorum bile her yerde duruyoruz. Çok sıkıldım bu durumdan doktora gidicem ama korkuyorum ameliyatsız tedavi mümkün mü yoksa illa olmak mı gerekiyo ? Şu an emziriyorum o yüzdende erteliyorum gitmeyi ama gerçekten artık çok muzdaribim bu durumdan🫡 başına gelen var mı nasıl süreç yaşadınız?