Hulyaaa bilmezmiyim Rabbim düşmanıma yaşatmasın şuan sizi o kadar iyi anlıyorum ki 😞😞benim ilk 2,5 yaşında sonra 5 yaşında aynı gün içinde hastanede iki kez gecirdi.ilk ateş i meğer iç ateşmiş hiç fatkemetdik 2 dk dediginizegibi nöbet gecirdi..hastaneye yattı damar yolu vs herşey yapıldı epilepsi ve Akdeniz anemisinden şüphe ettiler ama hicbiri de çıkmadı sonra 5 yaşında yine oldu evde ama Buda eda çok kısa ve ben bilinçliydim hemen hastaneye gittik orda gece yine gecirdi Dr 24 saat için ister 2 ister 3 kez geçirsin total de 1 defa geçirmiş sayılıyor dedi yine bi ton tahlil yapıldı hepsi temiz çıktı Dr genetik dedi eşimde küçükken gecirirmis havele.Doktor sabredin 6 yaşından sonra artık gecirmez dedi ve öyle se oldu şuan 10 yaşında çok şükür hiçbirşeyi yok..Tavsiyem her yemeğe sarımsak koy antibiyotik görevi yapıo birde her sabah bir kasık pekmez ver hiç hafsa olmaz cnm..çok çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın