Hulyaaa çok geçmiş olsun canim yaa ağlayarak okudum Rabbim kimseye yaşatmasın aynı durumu bizde yaşadık kızım 14 aylıkken, o kadar iyi anlıyorum ki seni içim yandı okurken, benim kızımında hiç bir şeyi yoktu bir anda oldu, ateşi de nöbet sırasında yükseldi babasının kucağında balkondan içeri girmişlerdi bir anda titremeye başladı dudakları morardı gözleri kaydı sonra da kucağımda hiç bir yeri tutmaz hale geldi Allahtan eşim o gün evdeydi de hemen arabaya atladık olduğumuz gibi, şimdi okurken sanki o anı tekrar yaşıyor gibi oldum birde benim kızım sabah 7 ile öğle 13 arası aralıklı olarak 3 defa nöbet geçirdi 2. De hastanede doktorun odasından çıkmıştık tam acile götürmemizi söyledi doktor ama benim de sanki o an felç geldi bacaklarıma ağlamaktan önümü görmedim doktoru gelip kucagımdan aldı o götürdü acile