Nilkuss valla aynı şekilde bende her seferinde yapmıycam dıyorum sonra ıcım rahat etmıyor yapıyorum ıkı kasık yıyor gerisi çöp. Çöpe attıgım o yemeklerin haddi hesabı yoktur. Hadı ben yıyım dıyorum midem almıo bazen. Cnku yemek buz oluyor buz , bir bir bucuk saat uc kasık yedırmek ıcım ugrasıyorum. Resmen gunumun yarısından fazlası boyle yedırmekle gecıyor. Ne oyun oynayabılıyorz ne bısey. Cok yoruldum usandım her seferınde aglıorm artık. Ne olcak halımız. Allah bıze yardım etsın , bunu ysayan tüm annelere yardım etsin. Bende instgramda gordukce ıyıce cınlerım tepeme cıkıyor ıste. Öıllet uc ogun yedırıyor bızımkı tek öğün yemıo . Gecen onune koydum yesın dıye mıncıkladı attı , herseyı agzına goturen sıpam onun yemek oldugunu blıo ya yanlıslıkla bıle goturmedı elını agzına. Şaka gibi cıdden , bu bebekler cok fenalar