Nilkuss hiç rndişe etmeyin bebeğinize zaman tanıyın. Adı üzerinde ek gıda zaten. Süt veremezseniz mamayla beslersiniz. 1 yaşına kadar ana besini anne sütü veya mama. Ek gıda takviye amaçlı. Ki zaten normal porsiyon beklemeyin. Azar azar yerler. 3-5 kaşık bile yese damak tadının gelişimi açısından yeterli. Diş çıkarma döneminde olabilir belki. Çorba vs deneyin. 2 öğün şeklinde verin. Öğlen kahvaltı tarzı olsun, mesela çeyrek yumurta lor peyniri veya labne, avokado bunları karıştırın. Eğer yemekte zorlanırsa anne sütü veya kaynayıp soğutulmuş su ekleyin biraz öyle deneyin. Akşamda çorba yapın. Balkabaklı, havuçlu, patatesli gibi.