Minik19 Kafamı o kadar karıştıran bir konu ki bu🤦🏻♀️ Hamileyken araştırdığım da 5-6 aylıkken odaların ayrılmasının gerektiğini okumuştum. Doğumdan sonra ise tam tersi 1.5-2 yaş arası oda ayırmanın doğru olduğunu gördüm. Kimi de belli bir şu zaman bu zaman diye bir şey yok bebek ne zaman hazırsa anne bilir hisseder ve ayırır kasmayın falan diyor. Benim oğlum sepet beşikte yatağımızın yanında yatıyor geceleri bazen uyandığında geri uyumuyor beşiğinde ve direk yanıma alıyorum öyle uyuyor. 5 aylık olmak üzere hamileyken 6. Ayında ayırırım ben de diyordum ama hala çok küçük geliyor ki küçükte zaten buna valla başta ben hazır değilim zaten🙈henüz ayırmam yani ama doğru zamanı bulamamaktan ve ilerde onun da benim de bu yüzden sıkıntı çekmemizden korkuyorum. Bir yanım aslında 7-8 aylıkken ayır alışsın belki daha rahat eder derken bir yanımda alıştım valla yanımda olmasına ona sarılarak uyuyorum kokusu hep burnumda çok güzel duygular yani ne var sanki yatsın diyor😊 kafam çok karışık anlayacağınız. Eskiden deli yatardım şimdi put gibiyim kımıldamıyorum bile anne olmuşuz tadını çıkarmakta lazım ama işte bilemiyorum vallahi🙆🏻♀️