Minik19 bence bebekler yatabildiği kadar anne babalarıyla aynı odada yatmalı. Önlerinde çok uzun yıllar var inşallah bizden bağımsız uyuyacakları. Kızımm 14 aylık olacak doğduğundan beri aynı odadayız, hatta artık aynı yatakta, gece 1 dfa muhakkak uyanıyor yanımıza alıyoruz mışıldayarak uyuyoruz. Bir kızım daha olacak onu da yanımıza alacağız😊