Acemianne26 Ben uyku eğitimini doğru bulmuyorum. Doktorumuz da 3 yaşından önce düzenli uyku beklemeyin, o yaştan önce öğrenemez dedi. En kötü yanında yatın ve bunu her gün aynı saatte rutin haline getirin, zamanla alışacaktır. Benim bebeğim de annem ve eşimde ayakta sallanır ama bende sadece kucağımda durur öyle uyur, 1 buçuk yaşında. Biraz zaman sonra yanında yatıp uykuya dalmasını beklemeyi düşünüyorum.