Mavikelebek54 şöyle bıraktım, bı kaç kez denemiştim başarısız olduk o nedenle pes etmiştim sonra öğrendim ki 4. Ay atağında eğitim verilmezmis. 5 e girdiğimiz gibi eşim denedi öylesine çok uykusu vardı oğlumun iki pispisla uyuyuverdi, sonra bende bunu devam ettireyim dedim ve birden sallamayi kestim ama bu defa çok çok zor olmadı. Çünkü keyfi yerindeydi ne atakti ne diş vardı o zamanlar.. şimdi uykusu gelince poposuna vurulsun istiyor illaki , unuttu sallamayi 🙏🏾🥲 açıkçası sallamak beni mahvetmisti