deletedmom719 benimki 2 haftalıktı gece gündüz dışarı çıkmaya başladık, hiçbir yere gidemezsem her akşam parka götürürdüm ondan çok alışık pusete. 2 aylıkken aşı olduğu hafta hiç durmadı, hep ağladı, kahvaltı yapamadığım zamanlar oldu. Sonra düzeldi, bu sefer gündüzleri gülücük saçmaya ama akşam 6-7 gibi ağlamaya başladı, gece uykusuna yatana kadar ağlardı eşimle ne yapacağımızı bilemezdik. Soyardık, banyo yaptırırdık, camları açardık, salondan yatak odasına geçerdik hepsinde 5-10 dakika susar gene başlardı. En son o saatlerde dışarı çıkarmaya başladım, dışarı da ağlamıyordu, uyku saatti de getirip hemen beşiğine yatırıyordum. 3. Ayda düzeldi 🙄