deletedmom719 kendimiz dükkanımızdı evet, park yatak almıştık, oyuncakları ile falan oynuyordu, pusetinde uyuyordu oraya yatırıyordum, müşteriler gelince arabasını ileri geri yapıyor, konuşuyorlar 😂 hiç öyle katılarak ağlaması olmadı ama ağlaması çoğalınca porsiyon yapmayı bırakıp pışpış yapıyordum, kucağımdayken porsiyon hazırladım 😂